white logo
 
 
 

tel. +48 22 488 72 00

info@trecom.pl

Szybki kontakt

tel. +48 22 488 72 00

info@trecom.pl

facebook icon linkedin icon alert icon

Centrum Wsparcia Technicznego

strona główna |

Centrum Wsparcia Technicznego

Trecom gwarantuje wsparcie techniczne zdalne oraz na miejscu wystąpienia awarii.

Są to wysokiej jakości usługi serwisowe spełniające wymagania Klienta, dopasowane do poziomu krytyczności elementu infrastruktury. Zespół Wsparcia Technicznego Trecom to Inżynierowie, posiadający najwyższe kompetencje potwierdzone stosownymi certyfikatami.

 

centrum-logos1

Korzyści z usług Centrum Wsparcia Technicznego Trecom

  • usuwanie usterek w uzgodnionym przedziale czasowym,
  • zwiększenie skuteczności i efektywności wsparcia procesów biznesowych Klienta,
  • poprawa funkcjonowania systemu i ograniczenie czasu przestojów spowodowanych usterkami sprzętu i oprogramowania,
  • rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych przez profesjonalny Hotline 24/7/365,
  • zapewnienie dostępności, ciągłości, bezpieczeństwa
    i wydajności infrastruktury Klienta poprzez stały, proaktywny monitoring infrastruktury sieciowej Klienta,
  • wsparcie merytoryczne w formie konsultacji przy planowaniu rozbudowy istniejącej infrastruktury sieciowej,
  • pomoc techniczna przy wdrażaniu nowych rozwiązań
    i rozbudowie obecnej infrastruktury sieciowej Klienta,
  • stała kontrola EOS kontraktów serwisowych Klienta za pomocą Trecom Smart Service – Advanced Report, unikalnej w skali kraju platformy.

 

wykrzykink

W przypadku pytań odnośnie wsparcia serwisowego, zachęcamy do kontaktu:

oferta.serwis@trecom.pl 

 

 

Pakiety
Usługa
Komponent Usługi
Basic
Standard
Premium
Rejestracja zgłoszeń serwisowych 24×7 24×7 24×7
Realizacja zgłoszenia 8:00-18:00
dni robocze
8:00-18-00
dni robocze
24×7
Centrum Wsparcia Technicznego Trecom
Naprawa awarii NBD 4H 4H
Dostęp do portalu zgłoszeniowego TAC Trecom check check check
 Wsparcie oprogramowania Możliwość pobrania najnowszych wersji oprogramowania check check check

 

Rozszerzenie pakietu

 

Usługa
Komponent usługi
Usługa wsparcia on-site
  • Wymiana Sprzętu on-site
  • Troubleshooting on-site
  • Naprawa awarii on-site
Advanced Monitoring
  • Proaktywny monitoring urządzeń sieciowych 24×7
  • System monitoringu dostarczany i zarządzany przez Trecom
  • Monitoring obciążenia zasobów
  • Monitoring zmiennych środowiskowych (temperatura, prędkość obrotowa wentylatorów)
Advanced Technical Support
  • Monitoring błędów w oprogramowaniu
  • Konsultacje techniczne w ramach nowych technologii i ich funkcjonalności
  • Doradztwo i planowanie przy rozbudowie istniejącej infrastruktury
  • Pomoc we wdrożeniu nowej funkcjonalności/sprzętu w istniejącej infrastrukturze
  • Wykonanie zmian konfiguracyjnych na urządzeniach sieciowych
Advanced Reports
  • Kwartalne raporty dotyczące statusu pokrycia serwisem Cisco urządzeń sieciowych Klienta
  • Przygotowywanie raportów dotyczących rekomendowanych wersji IOS na podstawie urządzeń Cisco posiadanych przez Klienta
  • Analiza błędów na urządzeniach sieciowych Klienta i stworzenie rekomendacji naprawczej