white logo
 
 
 

tel. +48 22 488 72 00

info@trecom.pl

Szybki kontakt

tel. +48 22 488 72 00

info@trecom.pl

facebook icon linkedin icon alert icon

Centrum Wsparcia Technicznego

strona główna |

Centrum Wsparcia Technicznego

Oferujemy wysokiej jakości usługi serwisowe spełniające wymagania Klienta i dopasowane do poziomu krytyczności elementu infrastruktury, przeprowadzane przez zespół złożony z wysokiej klasy inżynierów posiadających najwyższe kompetencje potwierdzone certyfikatami wiodących producentów rozwiązań IT.

Zakres działania


Nowoczesny Monitoring

Zaprojektowana przez nas nowoczesna

infrastruktura monitoringu ma za zadanie

zbieranie danych oraz analizę zdarzeń, awarii

oraz wszelkich zagrożeń pojawiających

się wewnątrz i na zewnątrz sieci.

Konsultacje Techniczne

Konsultacje przedstawiające możliwości

i funkcjonalności nowych technologii. Doradztwo

i planowanie rozbudowy istniejącej infrastruktury.

Doradztwo oraz wdrażenie nowej infrastruktury.

Grupa operacyjna

Wsparcie infrastruktury sieciowej klienta zdalnie

lub na miejscu wystąpienia awarii w trybie 24/7.

Posiadamy zespoły techniczne rozlokowane

na terenie całej Polski.

Kompetencje zespołu


Stawiając na naszą główną przewagę konkurencyjną, czyli szybką reakcję na powstałą usterkę i jej weryfikację, stworzyliśmy Trecom Network Operation Center, strukturę zapewniająca sprawne usunięcie przyczyn awarii dzięki podziałowi kompetencyjnemu na dwie linie kontaktu.

Linia 1

Rejestracja incydentu, natychmiastowy kontakt z klientem i przekazywanie bieżących informacji z przebiegu usuwania awarii.

Linia 2

Grupa odpowiedzialna za zdalne usuwanie awarii lub w przeprowadzenie

niezbędnego zakresu napraw bezpośrednio w miejscu wystąpienia usterki.

Całość zespołu nadzorowana jest przez specjalistę posiadającego certyfikację

ITIL Expert.

Naszą kolejną przewagą jest grupa inżynierów posiadających wiedzę i kompetencje poświadczone certyfikatami wiodących producentów rozwiązań sieciowych. Dzięki temu możemy zaproponować naszym klientom rozwiązania idealnie dopasowane do indywidulanych potrzeb, korzystając na znajlepszych urządzeń takich producentów jak Cisco, HP, Fortinet czy F5.

Centrum Wsparcia Technicznego Trecom świadczy usługi w miejscu wystąpienia awarii na terenie całej Polski dzięki rozmieszczeniu w ponad 20 strategicznych miejscach naszych grup serwisowych. Rozwiązanie to gwarantuje dotarcie na miejsce awarii już w 4h od momentu jej zgłoszenia. Dzięki znajomości technicznego języka angielskiego nasze usługi zdalnego wsparcia mogą być świadczone na całym świecie.

Główne korzyści Centrum Wsparcia Technicznego

  • Optymalizacja funkcjonowania sieci i systemów komputerowych
  • Minimalizacja kosztów wynikających z awarii sieci
  • Zapewnienie ciągłości działania systemu informatycznego
  • Bezpieczeństwo danych związane z eksploatacją sieci
  • Aktywne zarządzanie infrastrukturą sieciową
  • Regularne raporty z monitoringu sieci, zawierające wszystkie niezbędne informacje wynikające z zastosowanych analiz
  • Wsparcie IT świadczone przez certyfikowanych inżynierów, gwarantujących pełne zrozumienie indywidualnych potrzeb klienta
Masz pytania dotyczące usług Centrum Wsparcia Technicznego?

 

Napisz do nas: oferta.serwis@trecom.pl