white logo
 
 
 

tel. +48 22 488 72 00

info@trecom.pl

Szybki kontakt

tel. +48 22 488 72 00

info@trecom.pl

facebook icon linkedin icon alert icon

Serwis 360

strona główna |

Serwis 360

Usługa Serwisu 360° to profesjonalna i kompleksowa obsługa incydentów, dostępna dla Twojej firmy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Dedykowany, przypisany do każdego projektu punkt kontaktu odpowiada za sprawne obsługiwanie występujących incydentów – od momentu
zgłoszenia problemu, poprzez jego klasyfikację, nadanie priorytetu, rozwiązanie, aż do przekazania raportu końcowego.

Serwis 360° to skuteczny sposób rozwiązywania wszelkich technicznych problemów w możliwie najkrótszym czasie.

Korzyści:

  • Obniżenie kosztów obsługi zasobów IT
  • Brak konieczności tworzenia wewnętrznej jednostki świadczącej usługi serwisowe
  • Obsługa serwisowa na najwyższym poziomie, zgodnie z ustalonym SLA
  • Jasne i ustandaryzowane procedury obsługi zgłoszeń
  • Poprawa jakości i komfortu pracy organizacji
  • Zapewnienie ciągłości działania i płynności biznesu

Serwis 360° to najskuteczniejszy sposób dla Twojej firmy na utrzymanie działania krytycznych dla Twojego biznesu komponentów i systemów.

Nasze wieloletnie doświadczenie, a także zespół analityków i ekspertów pozwalają nam świadczyć kompleksowe i spersonalizowane usługi
serwisowe oparte na najlepszych praktykach ITIL.