Systemy zunifikowanej komunikacji
Systemy Zunifikowanej Komunikacji (ang. Unified Communications Systems), zwane też systemami komunikacji zintegrowanej, to technologie pozwalające na integrację wielu kanałów komunikacyjnych.
Należą do nich:
- komunikatory internetowe (ang. chat),
- połączenia telefoniczne (zarówno stacjonarne, jak i komórkowe),
- połączenia wideo, zwane wideokonferencjami,
- informacje o obecności osób mogących uczestniczyć w komunikacji,
- udostępnianie danych, aplikacji i pulpitów urządzeń,
- połączenie kanałów komunikacji, tj. poczty elektronicznej, wiadomości tekstowych, poczty głosowej, jak i faksu
- zdalne prezentacje i szkolenia (webex)
Zunifikowana
Zintegrowana
Zunifikowana, czy lepiej: zintegrowana, komunikacja coraz bardziej opiera się na obrazie, co jest możliwe dzięki rosnącej przepustowości łączy, upowszechnieniu mobilności oraz wykorzystaniu rozwiązań chmurowych.
Dla kogo?
Odbiorcami systemów zunifikowanej komunikacji są przede wszystkim firmy handlowe i usługowe, szkoleniowe i call center, które:
- docierają do wielu odbiorców,
- komunikują się różnymi kanałami,
- przesyłają i gromadzą wiele danych dotyczących klientów, usług i transakcji.
Dlaczego Trecom?
Oferujemy usługi projektowania, instalacji, konfiguracji, dokumentacji, szkoleń, wsparcia powdrożeniowego oraz serwisu, a także usługi deweloperskie w zakresie integracji poszczególnych rozwiązań i aplikacji.
Nasza oferta obejmuje:
- terminale wideokonferencyjne będące połączeniem kamery, głośnika, mikrofonu i wyświetlacza wraz ze stojakami, systemami do zarządzania oraz bezpiecznego styku z Internetem. Oferujemy rozwiązania bazujące na terminalach: Cisco, Huawei, Plantronics / Polycom, yealink oraz system zarządzania terminalami – Cisco VCS
- rozwiązania do prowadzenia konferencji internetowych (ang. webex) bez użycia specjalistycznego sprzętu. Wykorzystujemy istniejące komponenty dostępne w komputerach osobistych, tabletach czy smartfonach: Webex Teams, Cisco Spark, SparkBoard, Microsoft Skype for Business, Microsoft Teams, Vidyo
- rozwiązania służące do kompleksowej zunifikowanej komunikacji – Cisco Call Manager
- narzędzia do komunikacji I zarządzania centrami telefonicznymi lub centrami kontaktów (ang. call/contact center) – Cisco Contact Center, Calabrio, które umożliwiają nagrywanie prowadzonych rozmów na nagrywarki Calabrio i zoom. Rozwiązania te pozwalają na integrację z systemami do zarządzania kontaktami (ang. CRM) marek Salesforce, SAP oraz miniCRM i systemami automatycznych ankiet Contact Center. Oferujemy również rozwiązania chmurowe dedykowane dla centrów kontaktów – Focus Telekom
- standardowe systemy poczty elektronicznej połączone z aplikacjami biurowymi oraz komunikatorem z możliwością prowadzenia konferencji internetowych: Microsoft Exchange, Microsoft Office365i Skype for Business