Naprawa awarii zdalnie i na miejscu
Centrum Wsparcia Technicznego Trecom świadczy usługi w miejscu wystąpienia awarii na terenie całej Polski. Dzięki rozmieszczeniu naszych grup serwisowych w ponad 20 strategicznych miejscach gwarantujemy dotarcie na miejsce awarii nie później niż 4 godziny od momentu jej zgłoszenia. Dzięki znajomości technicznego języka angielskiego i niemieckiego nasze usługi zdalnego wsparcia świadczymy na całym świecie. Usługa wsparcia technicznego bazuje na metodyce ITIL i koncepcji trzech linii wsparcia.
Zakres działania
Linia 1
Rejestracja incydentu, natychmiastowy kontakt z klientem i przekazywanie bieżących informacji z przebiegu usuwania awarii.
Linia 2
Grupa odpowiedzialna za zdalne usuwanie awarii lub przeprowadzenie niezbędnego zakresu napraw bezpośrednio w miejscu wystąpienia usterki.
Linia 3
Nasza grupa kompetencyjna, złożona z ekspertów odpowiedzialna za doradztwo dla linii 2 w ramach rozwiązywania problemu, a także bezpośrednie doradztwo dla Klienta. Cały zespół jest nadzorowany przez specjalistę posiadającego certyfikację ITIL Expert.
Zgodnie z oczekiwaniami Klientów wprowadziliśmy usługę live chat z inżynierem prowadzącym zgłoszenie serwisowe. Komunikacja za pośrednictwem platformy Cisco Webex Teams pozwola na szybsze rozwiązanie problemu w ramach umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA) i minimalizuje straty związane z niedostępnością infrastruktury.