Usługi Trecom
Dla kogo?
Usługi Trecom przeznaczone są dla każdego podmiotu gospodarczego i każdej jednostki administracji publicznej. Dzięki wielu oddziałom na terenie kraju jesteśmy w stanie zapewnić wysoki poziom świadczenia tych usług niezależnie od lokalizacji naszych klientów.
Dlaczego my?
Mamy wieloletnie doświadczenie na rynku zdobyte podczas współpracy z kilkuset klientami. Nasza organizacja charakteryzuje się uporządkowaniem procesów wewnętrznych i pozwala na optymalizację kosztową oferowanych usług, zaś specjaliści o wysokich kompetencjach technicznych są w stanie zapewnić odpowiedni poziom satysfakcji naszym klientom.
Oferta Trecom
Nasza oferta w obszarze pozostałych usług świadczonych przez Trecom obejmuje cztery kategorie: audyty i projektowanie, edukacja, usługi serwisowe oraz usługi dostawy sprzętu teleinformatycznego.
Audyty i projektowanie
- audyty infrastruktury informatycznej: sieci lokalne, rozległe, bezprzewodowe, przemysłowe, serwery, macierze, firewalle, wirtualizacja;
- projektowanie i przygotowanie nowych architektur rozwiązań;
- doradztwo i konsulting;
- dokumentacje techniczne;
- prezentowanie technologii na żywo ;
- wykonywanie Proof of Concept;
- wynajem urządzeń demo do testów;
- testowanie nowych technologii
Warsztaty i szkolenia
- warsztaty techniczne uniwersalne z określonej tematyki, np. zabezpieczanie sieci LAN, Firewalle;
- warsztaty techniczne z indywidualnym programem prowadzone na zamówienie;
- szkolenia autoryzowane Cisco;
- szkolenia miękkie dla pracowników działów IT;
- długofalowe programy kształcenia kadry technicznej „od zera do inżyniera”;
- przygotowywanie do egzaminów eksperckich;
- przeprowadzanie egzaminów eksperckich we własnym centrum egzaminacyjny Pearson VUE;
- użyczenie laboratorium rozwiązań informatycznych;
- regularne, bezpłatne warsztaty z nowych technologii;
- wsparcie uczelni wyższych w kształceniu kadry inżynierskiej IT;
- konferencje eksperckie;
- Trecom Day – coroczne indywidualne spotkania z kluczowymi klientami obejmujące przegląd strategii i rozwiązań IT na kolejny rok, identyfikowanie obszarów IT do zmian, konsultacje w dostosowaniu strategii informatycznej do strategii biznesowej organizacji
Usługi serwisowe
- wsparcie techniczne – pierwsza, druga i trzecia linia wsparcia oraz poziom ekspercki;
- zarządzanie usługami serwisowymi producentów w imieniu klienta (np. zgłaszanie awarii w imieniu klienta);
- Network Operation Center;
- Security Operation Center;
- całościowy albo częściowy outsourcing IT: telefonia, contact center, infrastruktura sieciowa, dział systemowy, zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego, serwis desk;
- monitorowanie terminów wykupionych pakietów wsparcia technicznego producentów
Dostawy sprzętu
- zarządzanie projektami na dostawy sprzętu;
- umowy ramowe na cykliczne dostawy sprzętu;
- instalacje fizyczne sprzętu;
- buforowanie dostaw sprzętu;
- zapewnienie identyfikacji sprzętu według wewnętrznych regulacji organizacji
- obsługa dostaw sprzętu na cały świat dla wielooddziałowych przedsiębiorstw;
- dedykowany sklep internetowy z dedykowanymi cenami do samodzielnych, incydentalnych i drobnych zakupów sprzętu biurowego, informatycznego lub oprogramowania (BiznesLink);
- dostawy przetestowanego, certyfikowanego, używanego sprzętu IT (ang. refurbish);
- dostawy starszych podzespołów i części zamiennych do użytkowanego sprzętu IT;
- utylizacja starego, zużytego sprzętu informatycznego