Naprawa awarii zdalnie i na miejscu


Centrum Wsparcia Technicznego Trecom świadczy usługi w miejscu wystąpienia awarii na terenie całej Polski dzięki rozmieszczeniu w ponad 20 strategicznych miejscach naszych grup serwisowych. Rozwiązanie to gwarantuje dotarcie na miejsce awarii już w 4h od momentu jej zgłoszenia. Dzięki znajomości technicznego języka angielskiego i niemieckiego nasze usługi zdalnego wsparcia mogą być świadczone na całym świecie. Usługa wsparcia Technicznego bazuje na opartej na metodyce ITIL koncepcji trzech linii wsparcia.

naprawa

Zakres działania

Linia 1

Rejestracja incydentu, natychmiastowy kontakt z klientem i przekazywanie bieżących informacji z przebiegu usuwania awarii.

 

Linia 2

Grupa odpowiedzialna za zdalne usuwanie awarii lub w przeprowadzenie niezbędnego zakresu napraw bezpośrednio w miejscu wystąpienia usterki

 

Linia 3

Tak zwana grupa kompetencyjna, złożona z ekspertów odpowiedzialna za doradztwo dla linii 2 w ramach rozwiązywania problemu, a także bezpośrednie doradztwo dla Klienta. Całość zespołu nadzorowana jest przez specjalistę posiadającego certyfikację ITIL Expert.

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klienta dotyczącym szybkiej i bezpośredniej komunikacji, wprowadziliśmy usługę live chat z inżynierem prowadzącym zgłoszenie serwisowe. Wzajemna komunikacja za pośrednictwem nowoczesnej platformy Cisco Webex Teams pozwoli na szybsze rozwiązanie problemu w ramach SLA, minimalizując straty związane z niedostępnością infrastruktury.

spark